مردم فارس اهانت به ساحت قرآن را محکوم کردند
کد خبر: 4117586
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

مردم فارس اهانت به ساحت قرآن را محکوم کردند

همزمان با سراسر کشور، تجمع مردم استان فارس در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم در کشورهای سوئد و هلند در مصلاهای نماز جمعه برگزار شد.

تجمع فرهنگیان، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سراسر کشور، تجمع مردم استان فارس در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم در کشورهای سوئد و هلند امروز، 7 بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز جمعه در مصلاهای نماز جمعه برگزار شد.

در شیراز این مراسم با حضور حداکثری مردم متدین و قرآن‌دوست سومین حرم اهل بیت(ع) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

پیش از این نیز در ساعت 12 ظهر امروز تجمع فرهنگیان و دانش‌آموزان شیرازی در محکومیت چنین هتاکی بر سر مزار شهدای حادثه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حرم مطهر برپا شد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حاشیه این تجمع گفت: در پی اهانت‌های دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا به ساحت مقدس قرآن کریم و و نفرت پراکندگی‌هایی که انجام شد فرهنگیان و دانش‌آموزان استان فارس در حرکتی خود جوش بر آن شدند تا هم راستا با رهبر معظم انقلاب خشم و انزجار خود را از اعمال استکبار ابراز کنند.

وی تصریح کرد: حوادث اخیر نشان داد که ضروری است مردم بیش از پیش در کنار رهبر معظم انقلاب و صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته باشند.

عسکری با بیان اینکه در شرایط فعلی باید بیش از پیش به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و وصایای شهدا توجه کنیم، افزود: معلم و دانش‌آموز هر یک باید به وظایف خود عمل کند و خانواده‌ها نیز در کنار آموزش و پرورش به امر تعلیم و تربیت کمک کند.

انتهای پیام
captcha