ازادی بیان در کشورهای غربی دروغی بیش نیست
کد خبر: 4117609
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

ازادی بیان در کشورهای غربی دروغی بیش نیست

امام‌جمعه مهاباد گفت: وی اضافه کرد: نحوه برخورد و آتش زدن پرچم همجنس‌گرایان در کشورهای مدافع آزادی بیان ممنوع است در حالی که توهین به پیامبر و آتش زدن قرآن کریم در سایه آزادی بیان به راحتی و بدون پیگیری اتفاق می‌افتد و این گواهی بر دروغ بودن ادعای آزادی بیان در این کشورها است.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد ۷ بهمن در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ادعای آزادی بیان که در آن به مقدسات بیش از ۲ میلیارد مسلمان توهین کند، دروغی بیش نیست و جنبه سیاسی دارد.

وی با اشاره به اینکه معیارهای آزادی بیان کشورهای غربی تبعیض‌آمیز است، افزود: مجوز و ایجاد فضای امن برای افراطیان در جهت توهین به مقدسات مسلمانان و معجزه پیامبر(ص) در برخی کشورهای اروپایی از جمله سوئد و هلند مغایر با آزادی بیان واقعی است.

امام‌جمعه مهاباد ادامه داد: پرداختن به موضوع هلوکاست و نسل‌کشی یهودیان در همان کشورهایی که ادعای آزادی بیان دارند جرم محسوب می‌شود و این نشان از رفتارهای دوگانه کشورهای غربی در قبال آزادی بیان دارد.

وی اضافه کرد: نحوه برخورد و آتش زدن پرچم همجنس‌گرایان در کشورهای مدافع این تفکر ممنوع است در حالی که توهین به پیامبر و آتش زدن قرآن کریم در سایه آزادی بیان به راحتی و بدون پیگیری اتفاق می‌افتد و این گواهی بر دروغ بودن ادعای آزادی بیان در این کشورها است.

ماموستا امامی با بیان اینکه استاندارد دوگانه غرب در قبال آزادی بیان بر همگان آشکار است، گفت: دشمنان یک جنگ ترکیبی و چند جانبه علیه مسلمانان به راه انداخته و با توهین و تحریف واقعیت، بدنبال جلوگیری و پیشروی اسلام در دل اروپا است.

وی ضمن محکوم کردن اقدام افراطی علیه مقدسات مسلمانان تاکید کرد: تعدادی از کشورهای مسلمانان این اقدام توهین‌آمیز را محکوم کردند و از مسلمانان داخل اروپا انتظار داریم از راه قانونی در مقابل این حرکت زشت و ناپسند علیه پیامبر بزرگ اسلام (ص) و معجزه ایشان بایستند.

امام‌جمعه مهاباد با تاکید بر اینکه قرآن کریم جاودانه است، یادآور شد: این معجزه پیامبر اسلام (س) تنها راه حفظ اسلام و تداوم دین الهی در جهان است و با توسل به آن طبق وعده پروردگار می‌توان در مقابل تمام جنگ‌های فرهنگی دشمنان مقابله کرد.

انتهای پیام
captcha