لب‌شکری‌ها جراحی رایگان می‌شوند
کد خبر: 4120420
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

لب‌شکری‌ها جراحی رایگان می‌شوند

مدیرعامل مؤسسه ملی سلامت مرهم از انجام سی‌امین سفر خیریه این مؤسسه خبر داد و اعلام کرد: فوق تخصصان جراحی پلاستیک این مؤسسه 26 تا 29 بهمن در رامهرمز بیماران لب‌شکری را رایگان جراحی می‌کنند.

لب‌شکری‌های خوزستان رایگان جراحی می‌شوند

محمدعلی کیانی، مدیرعامل مؤسسه ملی سلامت مرهم در گفت‌وگو با ایکنا، اعلام کرد: سی‌امین سفر خیریه این گروه برای درمان رایگان بیماران شکاف لب و شکاف کام به مقصد استان خوزستان شهر رامهرمز(بیمارستان مادر)، از 26 تا 29 بهمن ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد اعضای گروه 33 نفر شامل 10 فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، یک فوق تخصص بیهوشی اطفال، یک متخصص بیهوشی، کارشناس پرستاری، کارشناس اتاق عمل و مددکار هستند که همه به صورت داوطلب در این سفر حضور دارند و هیچگونه حق‌الزحمه‌ای دریافت نمی‌کنند.

مدیرعامل مؤسسه ملی سلامت مرهم با تأکید بر اینکه سیاست این مؤسسه اهدای وقت و تخصص است و از روز پایه‌گذاری این مؤسسه هیچ‌گونه مشارکت پولی و نقدی از هیچ شخص حقیقی و حقوقی دریافت نشده و واریز به حساب مؤسسه صورت نگرفته است، گفت: هر فردی که تمایل به همکاری داشته از طریق تخصص و وقتی که داشته با مؤسسه همکاری کرده است.

وی با ذکر مثالی گفت: برای تحقق اقدامات پزشکی مرهم، باید مقدماتی فراهم شود از جمله تهیه ملزومات سفر و اسکان، نخ بخیه و وسایل پزشکی و ...؛ ما لیست این ملزومات را تهیه و به خیرینی که تمایل داشتند ارائه کرده‌ایم؛ آنها نیز تهیه کرده و در اختیار ما قرار داد‌ه‌اند.

لب‌شکری‌ها رایگان جراحی می‌شوند + روش ثبت‌نام

وی تصریح کرد: این اقدام موجب می‌شود هم سایر تخصص‌ها در این کار خیر مشارکت داشته باشند و هم وقتی افراد به صورت مستقیم در فرایند کار خیر شرکت می‌کنند، فرهنگ مشارکت اجتماعی و کار خیر گسترش پیدا کند و مؤسسه نیز از هرگونه شائبه مالی در امان بماند.

کیانی در پاسخ به اینکه آیا افرادی که شکاف لب و کام دارند همچنان می‌توانند برای انجام عمل جراحی ثبت‌نام کنند؟ گفت: ما از سه ماه پیش اقدام به ثبت نام الکترونیک بیماران کرده‌ایم و تاکنون پیش بینی انجام 130 عمل جراحی فوق تخصصی شکاف لب و کام را داریم.  

وی افزود: البته اگر افرادی بخواهند درخواست بدهند می‌توانند عکس و مشخصات بیمارانی که تاکنون جراحی نشده‌اند و پنج تا 50 سال سن دارند را از طریق شماره 09003408636 واتس آپ کنند.

انتهای پیام
captcha