برگزاری ویژه برنامه «یلدای دلتنگی» ویژه نکوداشت درگذشتگان زلزله
کد خبر: 3674851
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

برگزاری ویژه برنامه «یلدای دلتنگی» ویژه نکوداشت درگذشتگان زلزله

گروه اجتماعی: قائم مقام شهردار کرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه «یلدای دلتنگی» در شب یلدا و به‌منظور نکوداشت چهلمین روز درگذشت زلزله زدگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شهرداری، مهدی عبدالمالکی از برگزاری ویژه برنامه «یلدای دلتنگی» در شب یلدا و با همکاری انجمن‌های ادبی و به‌منظور نکوداشت چهلمین روز درگذشت زلزله‌‍زدگان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه ساعت ۱۶ الی ۱۹ روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه باحضور شاعران و هنرمندان در محل فرهنگ‌سرای گل نرگس واقع در ابتدای شهرک ژاندارمری برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه، شاعران، اساتید، اهالی فرهنگ و هنر و ادیبان کرمانشاهی در آستانه فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال با اجرای مراسم عصر شعر و دلنوشته، به بزرگداشت جانباختگان زلزله ویرانگر اخیر استان کرمانشاه خواهند پرداخت.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: علاقمندان به شعر و ادب فارسی برای حضور در این ویژه برنامه و شرکت درمراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله می‌توانند به فرهنگ‌سرای گل نرگس واقع در انتهای خیابان کسری(ابتدای شهرک ژاندارمری) طبقه ششم این مجموعه مراجعه کنند.
وی همچنین از مشارکت این سازمان در برپایی نمایشگاه خیابانی کاریکاتور، تصویرسازی و پوستر خیابانی «اشک یلدا» که از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه در پارک نوبهار کرمانشاه برپا است خبرداد و گفت: این نمایشگاه با همکاری شهرداری کرمانشاه، حوزه هنری و انجمن کاریکاتور و مجموعه نینوا در چهار راه نوبهار دایر شده است.
عبدالمالکی افزود: نهم دی‌ماه نیز نمایشگاه عکس در پاسداشت درگذشتگان زلزله کرمانشاه و در محل نگارخانه شهر واقع در چهارراه جوانشیر برپا خواهد شد.

captcha