فرهنگ قرآنی جامعه را در برابر آسیب‌ها مصون می‌کند‌
کد خبر: 3854052
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

فرهنگ قرآنی جامعه را در برابر آسیب‌ها مصون می‌کند‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تأکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: فرهنگ قرآنی جامعه را در برابر آسیب‌ها مصون می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه، امروز، 11 آبان در آیین تجلیل از 250 برگزیده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کرمانشاه با اشاره به حضور 14 هزار نفر در این آزمون از این استان، اظهار کرد: آمار یاد شده با توجه به جمعیت دو میلیون نفری استان کرمانشاه آمار کمی است و امیدواریم در سنوات آتی شاهد بالا رفتن آمار حضور در این مسابقات باشیم.

وی اجرای برنامه‌های قرآنی را عامل ترویج فرهنگ قرآن در جامعه دانست و افزود: فرهنگ قرآنی جامعه را در برابر آسیب‌ها مصون می‌کند‌.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه درادامه با تأکید برای تحقق تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور گفت: مجموعه اوقاف کار تربیت حفاظ قرآن را با محوریت بقاع متبرکه آغاز کرده و در استان کرمانشاه نیز در بحث یاد شده گام‌های خوبی برداشته است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: باید با گسترش اجرای برنامه‌های قرآنی فرهنگ قرآنی را به سطح جامعه بیاوریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: در بخش فعالیت‌های قرآنی ظرفیت‌های عظیمی وجود دارد که باید از آن بهره‌ بگیریم.

انتهای پیام
captcha