برگزاری 200 ویژه برنامه دهه فجر در کرمانشاه
کد خبر: 3875260
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

برگزاری 200 ویژه برنامه دهه فجر در کرمانشاه

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: 200 برنامه فرهنگی، دینی و قرآنی برای بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: وظیفه و رسالت اصلی تبلیغات اسلامی تبیین آموزه‌های دینی برای اقشار مختلف جامعه است و خروجی آن تربیت دینی جامعه و گسترش و ارتقای فرهنگ دینی است.
وی با اشاره به رویکردهای تبلیغات اسلامی کرمانشاه به استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، اساتید و روحانیون، تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی، گسترش و توسعه برنامه‌های قرآنی با رویکرد محتوایی و برقررای ارتباط با چهره‌های علمی و اندیشمندان اشاره کرد و افزود: امسال 200 برنامه فرهنگی، دینی و قرآنی برای بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب در کرمانشاه توسط این سازمان برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.
حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع دهه فجر، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و برگزاری مراسم خاطره‌گویی ویژه دهه فجر از جمله برنامه‌های برنامه‌ریزی شده این ایام است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به دیگر برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه از جمله نشست‌های بصیرتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، فضاسازی ادارات تبلیغات اسلامی، برگزاری مراسم جشن در مساجد روستایی با همکاری روحانیون مستقر اشاره کرد.
وی گفت: برگزاری مراسم دهه فجر و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، برگزاری نشست تخصصی بانوان فرهیخته و برگزاری کارگاه آموزشی با ترویج سبک زندگی ساده از دیگر برنامه‌های این ایام در کرمانشاه است.

انتهای پیام
captcha