نقش بانوان در شکل‌گیری و تداوم انقلاب مؤثر بوده است
کد خبر: 3877424
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

نقش بانوان در شکل‌گیری و تداوم انقلاب مؤثر بوده است

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه با اشاره به نقش تأثیرگذار بانوان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، گفت: بانوان نه تنها در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب بلکه در تداوم انقلاب مؤثر بوده‌اند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بتول محمدی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه عصر امروز 19 بهمن، در جمع اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته استان با بیان اینکه بانوان همیشه با حضور هوشمندانه خود در صحنه نقش تأثیرگذاری در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان داشته‌اند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی فضای جدیدی برای بانوان ایجاد کرد و این امر موجب اعتلای جایگاه بانوان شده و زمینه رشد آنان را در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب شاهد پیشرفت و تکامل در تمامی عرصه‌ها هستیم، افزود: امروز در تمامی عرصه‌ها با فشار و تحریم روبه‌رو هستیم اما بدانیم استعمار با حربه فشار نیز نتوانسته به آنچه که در ذهن پلیدشان می‌گذرد برسد.
محمدی به نقش تأثیرگذار بانوان در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: این جایگاه نشان از قدرت بصیرت و اهمیت آنان در جامعه دارد.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که بانوان نقش‌ها و مسئولیت‌های بزرگی برعهده دارند.
وی در پایان این نشست با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهید سپهبد سلیمانی اظهار کرد: امروز استکبار از هیچ توطئه‌ای علیه کشورمان دریغ نمی‌کند و هر روز توطئه‌های جدیدی علیه کشور ما طراحی می‌کند لذا باید هوشیاری و بصیرت خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام
captcha