برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی در کرمانشاه
کد خبر: 3878361
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی در کرمانشاه

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی و قرآنی در کرمانشاه با هدف کاربردی کردن فرهنگ قرآن در مسیر پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه در کرمانشاه خبر داد.

کارگاه سبک زندگی اسلامی در کرمانشاهافسانه تیرانداز، کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی و قرآنی با هدف ایجاد انس و ارتباط با قرآن، زندگی و سلامتی، کاربردی کردن فرهنگ قرآن در مسیر پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه و به صحنه آوردن فرآن و فرهنگ آن در عرصه‌های مختلف زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط روز و این که نیاز مردم در دوره‌های مختلف متفاوت است فعالیت‌های قرآنی نیز باید متناسب با شرایط روز و نیاز روز مردم تنظیم شود و یکی از مواردی که در این زمینه می‌تواند تأثیرگذار باشد سمت‌دادن این فعالیت‌ها به شکل‌دهی زندگی مردم مطابق با اصول و چارچوب‌هایی که در قرآن و روایات مورد استفاده قرار گرفته است.

تیرانداز تصریح کرد: محتوای این کارگاه در خصوص مباحث مربوط به مهارت‌های همسرداری و فرزندپروری در قرآن اختصاص دارد. این کارگاه آموزشی نیمه دوم اسفندماه با همکاری جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه تأکید کرد: باید سبک زندگی اسلامی و قرآنی را فرا گرفت به همین منظور برگزاری دوره‌های بعدی این کارگاه آموزشی در سال 99 نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha