برگزاری کارگاه‌ مهارت‌های زندگی ویژه کارگران کرمانشاهی
کد خبر: 3883408
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

برگزاری کارگاه‌ مهارت‌های زندگی ویژه کارگران کرمانشاهی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در سال جدید برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارگران کرمانشاهی است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در سال 99 با رویکردی جدید برنامه‌ و فعالیت‌های جهادی به‌منظور اجرا در استان را در دستور کار خود دارد که برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارگران استان یکی از آن‌ها است.
وی با اشاره به بهره‌مندی کارگران شاغل واحدهای صنعتی استان از این کارگاه، افزود: یکی از اهداف نهایی این برنامه آموزش مهارت‌های زندگی و تغییر رفتارهای مشکل‌ساز و ایجاد رفتارهای جدید و سازگارانه است چراکه معتقدیم مهارت‌های زندگی یکی از کاربردی‌ترین آموزش‌ها برای کاهش تعارض زناشویی و پیشگیری از وقوع طلاق است.
حجت‌الاسلام احمدی گفت: مهارت‌های زندگی قدرت سازگاری افراد را بالا برده و شخص می‌تواند مسئولیت‌های اجتماعی و شخصی زندگی را بهتر بپذیرد و توانمندی‌هایش را بروز داده و از آسیب‌های ناشی از ناتوانی در حل مشکلات در امان بماند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تأکید کرد: خانواده اولین کانون تأثیرگذار در شکل‌گیری شخصیت فرزند است و فراهم آوردن زمینه کسب مهارت‌های زندگی نقشی مؤثر را ایفا می‌کند.
وی تصریح کرد: برنامه‌هایی که در این دوره‌ آموزشی پیگیری می‌شود یادآور مهارت‌های حل تعارض و غنی‌سازی روابط زوجین و برخورد صحیح با چالش‌ها و آسیب‌های زندگی است.

انتهای پیام
captcha