رونمایی از سایت اختصاصی فهما استان کرمانشاه
کد خبر: 3901352
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

رونمایی از سایت اختصاصی فهما استان کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مسجد در زمینه ساماندهی فعالیت‌ها از رونمایی سایت اختصاصی فهما استان کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری آئین رونمایی از سامانه اختصاصی فهما در این استان خبر داد و اظهار کرد: این آئین صبح چهارشنبه، 7 خردادماه در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مسجد در زمینه ساماندهی فعالیت‌ها، افزود: اتفاقات خوبی در زمینه فهما صورت گرفته که امیدواریم چون سال‌های قبل این روند ادامه یابد و اتفاقات بهتری را در این خصوص شاهد باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه گفت: ایجاد زیرپرتال فهما برای استان‌ها با هدف هم‌افزایی بیشتر و ارتباط منسجم‌تر برای فعالیت‌های فرهنگی مساجد انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: امیدواریم از طریق فهما ارتباط مؤثرتر و علمی‌تری در مسیر تحقق مأموریت مساجد برداریم.

وی تأکید کرد: رویداد ملی فهما به‌عنوان یکی از رویدادهای مهم و مؤثر در مسیر ساماندهی فعالیت‌های کانون‌های مساجد کشور است که امیدواریم کرمانشاه نیز در این رویداد بتواند به خوبی شرکت کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: کانون‌های مساجد از ظرفیت‌های گسترده‌ای برخوردار است که با بدنه و قاعده اجتماع و جوانان مسجدی با ظرفیت و استعدادهای بسیار بالا در ارتباط است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور یکی از اهداف مهم این طرح را شامل اقدامات گسترده در مسیر هماهنگی و همدلی نهادهای مسجدی و ثبت اطلاعات در سامانه ملی فهما و شبکه‌سازی برای ارتباط مؤثر با کانون‌ها دانست.

وی در پایان بیان کرد: جوانان مسجدی در صورتی که حمایت شوند می‌توانند بسیاری از اهداف فرهنگی را به بهترین نحو ممکن دنبال و در جامعه اجرایی کنند که امیدواریم مورد توجه مسئولین واقع شوند.

انتهای پیام
captcha