امامان محلات حاشیه‌نشین در بحث کمک معیشتی فعالیت کنند
کد خبر: 3901597
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

امامان محلات حاشیه‌نشین در بحث کمک معیشتی فعالیت کنند

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به فعالیت‌های محوری امام محله در بحث‌های فرهنگی، گفت: امامان محلات حاشیه‌نشین باید در بحث کمک‌های معیشتی تلاش بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به فعالیت امام محله در بحث‌های محوری فرهنگ در محلات، اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی ــ اجتماعی مناطق آسیب‌پذیر و حاشیه‌ در استان مورد توجه قرار می‌گیرد و استقبال اهالی به ویژه جوانان از این فعالیت‌ها گواهی بر امر یاد شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های روحانیون در مناطق حاشیه‌نشین برای پیشگیری در بحث آسیب‌های اجتماعی است، افزود: فعالیت امامان محله براساس یک قرارداد بین سازمان تبلیغات و وزارت کشور شکل گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: روحانیون در پایگاه‌های اجتماعی محلات حاشیه‌نشین حضور دارند و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های فرهنگی در محلات حاشیه، بیان کرد: همدلی و همکاری بین امام محله و اهالی موجب رسیدگی بهتر به نیازمندان و منجر به رسیدگی بیشتر به نیازمندان واقعی می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: علاوه بر فعالیت‌های محوری امام محله در بحث‌های فرهنگی امامان محلات حاشیه‌نشین باید در بحث کمک‌های معیشتی تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha