اجرای طرح همیاران تبلیغ روحانیون امام و هادی در کرمانشاه
کد خبر: 3901931
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

اجرای طرح همیاران تبلیغ روحانیون امام و هادی در کرمانشاه

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اجرای طرح همیاران تبلیغ در استان کرمانشاه خبر داد.

افسانه تیرانداز، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: طرح همیاران تبلیغ با هدف تدوین نظام آموزشی در ابعاد مختلف «توانمندسازی همسران امامان محله و روستا» همچنین «افزایش کیفیت امر تبلیغ در شهرها و روستاها» برگزار می‌شود.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این طرح افزایش بینش و مهارت همسران امام و هادی در راستای همیار تبلیغ بودن و ارتقاء توانمندی‌های همسران روحانیون در زمینه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی است.

تیرانداز تصریح کرد: افزایش نقش تبلیغی روحانیون در روستاها و محلات و ایجاد الگویی مناسب با سبک زندگی ایرانی ــ اسلامی در خانواده از دیگر اهداف اجرای این طرح در استان کرمانشاه است.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: آزمون بسته اول این طرح به صورت غیرحضوری شامل دروس تبیین طرح امامان و طرح تحول اجتماعی، کسب مهارت مؤثر، توسعه فرهنگ حجاب و عفاف و آداب پوشش اسلامی، سلامت و سبک زندگی اسلامی و آشنایی با سیره حضرت زهرا(س) با رویکرد ولایت‌مداری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بسته دوم دوره آموزشی شامل دروس مهارت تعامل و تفاهم همسر، دین فطری، سلامت شناخت طبایع چهارگانه و بسته ضروری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha