طرح «راهکار»؛ چشم‌اندازی روشن از افق برنامه کانون‌های مساجد
کد خبر: 3902435
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

طرح «راهکار»؛ چشم‌اندازی روشن از افق برنامه کانون‌های مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: طرح راهکار شامل محورهایی است که هر یک از آن‌ها چشم‌اندازی روشن از افق اجرایی برنامه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد را بیان می‌کند.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اجرایی شدن طرح ملی فهما و راه‌اندازی شبکه عظیم فهما و پوشش فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، اظهار کرد: حمایت‌های معنوی گسترده از فعالیت کانون‌های مساجد در طرح‌های ملی فهما و راهکار شده است.

وی افزود: یک هزار و 119 مسجد در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد 563 مسجد دارای کانون‌های فرهنگی ـ هنری هستند که به سامانه فهما متصل شده‌اند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور با اشاره به اجرای طرح ملی راهکار توسط کانون‌های استان، تصریح کرد: این طرح رزمایش ایمان، همدلی و کار و ایثار بود و کانون‌های استان توانستند به اجرای برنامه‌های عملیاتی در این راستا بپردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با اشاره به بخش‌های مختلف طرح راهکار، بیان کرد: طرح راهکار شامل محورهایی چون مسجد مجازی، ارتباط مجازی، مواسات، آموزش مجازی، تکریم، فضاسازی محله، خانه‌های نورانی، مثل مسجد، به وقت لبخند، کمک مؤمنانه و ... است که هر یک از این بخش‌ها چشم‌انداز روشنی از افق اجرایی برنامه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد را به تصویر می‌کشند.

انتهای پیام
captcha