برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) به‌صورت مجازی در کرمانشاه
کد خبر: 3902767
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) به‌صورت مجازی در کرمانشاه

آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام(ره) در کانون‌های مساجد کرمانشاه به شیوه مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان کرمانشاه امروز، 13 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیین سی و یکمین سالگرد ارتحال امام(ره) و برنامه‌هایی که به همین مناسبت در کانون‌های مساجد استان به منظور اجرا تدارک دیده شده به شیوه مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: بیشتر برنامه‌های ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی به سبب شیوع کرونا و وضعیت استان که به هشدار رسیده است در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی به این مناسبت در کانون‌های مساجد استان، گفت: سوگواره امام(ره) با درج دلنوشته بچه‌های مسجد، برپایی کرسی تلاوت قرآن، عکس نوشته، برگزاری مسابقات آنلاین قرآن و رقابت‌های فرهنگی در قالب پیامک و کتابخوانی از آثار امام(ره) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: نمایشگاه عکس مجازی از ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد در صفحه اینستاگرام، سروش و گپ ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار کرد: برپایی مسابقه پیامکی از وصیت‌نامه سیاسی ــ الهی امام(ره) و اجرای ختم قرآن و صلوات و هدیه ثواب آن به روح ملکوتی امام(ره) و شهدای 15 خرداد از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است.

انتهای پیام
captcha