قیام 15 خرداد نتیجه بصیرت امام(ره) بود
کد خبر: 3902774
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

قیام 15 خرداد نتیجه بصیرت امام(ره) بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: قیام مردمی 15 خرداد به‌عنوان پایه نهضت انقلاب اسلامی نتیجه بصیرت امام خمینی(ره) و یاران ایشان بود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به قیام مردمی 15 خرداد، اظهار کرد: قیام 15 خرداد سال 42 اساس و پایه نهضت اسلامی است و باید برای نسل‌های آینده بازخوانی و ابعاد آن تشریح شود.

وی افزود: جرقه‌های انقلاب در 15 خرداد سال 42 زده شد براین اساس قیام 15 خرداد عقبه حقیقی انقلاب اسلامی و نتیجه بصیرت امام راحل و یاران ایشان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: قیام تاریخ‌ساز 15 خرداد به تعبیر امام خمینی(ره) دستاورد عظیمش پیروزی انقلاب اسلامی است که تضمین‌کننده آن خون شهیدان راه انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: 15 خرداد سال 42 روزی است که مردم با خروش عظیم خود بیزاری از ظلم را فریاد زدند و مخالفت خود را با بی‌عدالتی اعلام کردند.

وی اظهار کرد: قیام 15 خرداد یک حرکت دینی و اقدامی برگرفته از بصیرت و آگاهی بود و زمینه شکل‌گیری پیروزی انقلاب را فراهم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان این که انقلاب اسلامی امروز ریشه‌های عمیق و مستحکمی دارد که از سال 42 شکل‌گرفته، گفت: اکنون این درخت تنومند در سایه تفکرات انقلاب هر روز تنومندتر و پربارتر می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی تأکید کرد: صیانت از انقلاب اسلامی و پیروی از آرمان‌های امام راحل و حمایت از محرومان و حفظ وحدت و اتحاد اصلی‌ترین وظیفه همه ما است.

انتهای پیام
captcha