پخش برنامه‌های دهه کرامت استان کرمانشاه در فضای مجازی
کد خبر: 3906338
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

پخش برنامه‌های دهه کرامت استان کرمانشاه در فضای مجازی

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از پخش برنامه‌های دهه کرامت در این استان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سیدمحمد جعفر امامیان، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان، از برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی زیرسایه خورشید در دهه کرامت خبر داد.

وی افزود: در این ایام کاروان خدام رضوی، مداحان و مبلغان حرم از آستان قدس رضوی به همراه پرچم مقدس رضوی راهی استان‌های کشور می‌شوند.

امامیان تصریح کرد: در راستای یاد شده یک کاروان پنج نفره به مدت سه روز از 10 تا 13 تیرماه در کرمانشاه حضور دارند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه عنوان کرد: از برنامه‌های پیش‌بینی شده این ایام برپایی کاروان شادیپیمایی رضوی در محلات، شب شعر ملکوت هشتم، کرسی تلاوت رضوی به مدت 8 شب، برگزاری مسابقه‌ای با عنوان زیر سایه امام رئوف با موضوع شعر، قصه‌گویی و دکلمه‌گویی و مسابقه کتابخوانی کودک و خانواده به صورت مجازی خواهد بود.

امامیان افزود: امسال اجرای برنامه‌های دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت با سعادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

وی از برگزاری کاروان شادی به مدت 10 شب با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه نبی‌اکرم(ص) و شهرداری در ده محله استان با مشارکت خادمیاران در بیرون از مجتمع‌های پر جمعیت در دهه کرامت خبر داد و بیان کرد: مردم ساکن در این مجتمع‌ها با توجه به شرایط ناشی از کرونا می‌توانند از طریق پنجره منزل خود شاهد این برنامه‌ها باشند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: در روز ولادت امام رضا(ع) هیئت‌های مذهبی به برپایی جشن در خودرو به صورت سیار می‌پردازند.

امامیان تصریح کرد: امسال تمامی خدمات خادمیاران رضوی با یاد و نام سردار قاسم سلیمانی انجام خواهد شد و با وجود ویروس منحوس کرونا جشن‌های دهه کرامت در استان تعطیل نخواهد شد و هر منزل شهروندان کرمانشاه محفلی برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت خواهد بود.

انتهای پیام
captcha