برگزاری دوره سه ماهه آموزشی ویژه بانوان در فضای مجازی
کد خبر: 3914976
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

برگزاری دوره سه ماهه آموزشی ویژه بانوان در فضای مجازی

دوره سه ماهه آموزشی به‌منظور تقویت بنیه مهارتی بانوان مبلغ در فضای مجازی با هدف ارتباط مؤثر برگزار می‌شود.

بتول محمدی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری دوره سه ماهه آموزشی ویژه بانوان کرمانشاهی در فضای مجازی خبر داد.

وی افزود: این دوره آموزشی برای تقویت بنیه مهارتی بانوان طی مدت یاد شده به‌منظور ارتباط مؤثر مبلغان راه‌اندازی می‌شود و در این راستا با نیازسنجی وضعیت آمادگی مبلغان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

محمدی با اشاره به شیوه برگزاری دوره آموزشی در فضای مجازی، گفت: هدف از برگزاری این دوره ارتقای علمی در عرصه مطالعات بانوان و خانواده و بهینه‌سازی روند آموزش در این حوزه و استفاده از ظرفیت و انتقال مفاهیم و زمینه‌سازی برای انتقال مباحث تخصصی حوزه بانوان و خانواده است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه تصریح کرد: معتقدیم حرکت به سمت جامعه مطلوب نیازمند تحول مثبت در زندگی بانوان است چرا که بانوان پایه اصلی خانواده هستند.

وی عنوان کرد: بیشترین بخش این دوره مبتنی بر آموزش مجازی است و مجموعه آموزش‌های ارائه شده بخش قابل توجهی از نیاز‌های این دوره آموزش ترویجی است.

محمدی اظهار کرد: بانوان باید مطالبه‌گر باشند و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های خود در بخش‌های مختلف به ویژه بخش فرهنگ باید بهره بگیریم.

رئیس جمیعت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه به برنامه‌های این جمعیت ویژه ماه محرم نیز اشاره و عنوان کرد: برای بزرگداشت برنامه‌های این ماه ضرورت‌هایی در شرایط امروز با توجه به کرونا وجود دارد که بی‌توجهی به آن می‌تواند آسیب‌رسان باشد لذا با توجه به شرایط، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌ها ضروری است.

محمدی بیان کرد: برای اجرای برنامه‌های محرم برمبنای رهنمود رهبری حرکت می‌کنیم و لذا با توجه به تأکید ایشان توجه به مصوبات ستاد کرونا را نصب‌العین قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای برنامه‌های ماه محرم در فضای مجازی می‌توان کار‌های مؤثری انجام داد، افزود: امسال هدایت برنامه‌ها به سمت فعالیت و کمک‌های مؤمنانه خواهد بود.

محمدی در پایان تأکید کرد: در ایام محرم و صفر برای تقویت روحیه همدلی و فعالیت و کمک‌های مؤمنانه در فضای مجازی بستر خوبی فراهم شده که باید از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha