فضاسازی محیطی متناسب با هفته دفاع مقدس در کرمانشاه
کد خبر: 3924510
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

فضاسازی محیطی متناسب با هفته دفاع مقدس در کرمانشاه

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف آشنایی نسل جوان با دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی و معرفی شهدا، فضاسازی محیطی متناسب با این فضا صورت گرفت.

مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از نصب ۵ اِلمان در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف آشنایی نسل جوان با دستاورد‌های هشت سال جنگ تحمیلی و معرفی شهدا ۵ اِلمان در این استان نصب شد.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های اجرایی ویژه هفته دفاع مقدس از سوی شهرداری، افزود: امروز فضا‌های عمومی شهر، زمینه رشد و تکامل جامعه است و استفاده از این ظرفیت می‌تواند در توسعه پایدار فضای شهر مؤثر و انتقال‌دهنده فرهنگ نیز باشد؛ بنابراین می‌توان با استفاده از این ظرفیت فرهنگ ایثار را بر فضای شهر غالب کرد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری در این ایام با فضاسازی محیطی و تبلیغات محیطی در شهر اقدام به نصب عکس‌های کمتر دیده شده دفاع مقدس کرده است.

عبدالمالکی درخصوص اِلمان‌های نصب شده در شهر نیز، گفت: این اِلمان‌ها به شیوه سازه فلزی است و با نقوشی شبیه به صفحه اینستاگرام یک شهید شاخص استانی که تصاویر حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهید سردار قاسم سلیمانی درآمده و به شیوه‌ای است که بنا بر فضایی که در پشت آن تعبیه شده همشهریان می‌توانند در کنار این اِلمان از خود تصاویری ثبت کنند که تداعی‌گر جبهه باشد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه نصب طرح و سازه اِلمان با موضوع دفاع مقدس در شهر، شأن و ارزش شهدا را به شایستگی حفظ کند، بیان کرد: این اِلمان‌ها در ۵ نقطه پرتردد شهر «میدان فردوسی، پارک شاهد، پارک نوبهار، چهارراه مطهری محله مسکن و خیابان مدرس، روبه‌روی مسجد جامع» نصب شده است.

انتهای پیام
captcha