دشمن به‌دنبال تحریف دفاع مقدس است
کد خبر: 3925253
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

دشمن به‌دنبال تحریف دفاع مقدس است

آیت‌الله علما گفت: دشمن به‌دنبال تحریف دفاع مقدس است و تلاش می‌کند تا بتواند به اهداف خود در تحریف دفاع مقدس برسد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۴ مهرماه با توصیه به تقوا، اظهار کرد: در دفاع مقدس از نوجوان تا پیر حضورداشتند و بانوان در پشت جبهه‌ها خدمت می‌کردند که این نوع مدیریت، هنر امام راحل بود که تمام ملت را به وسط میدان آورد تا از این سرزمین در برابر دشمن دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ۱۰ واژه را به‌مناسبت هفته دفاع مقدس یادآوری کردند، افزود: یکی از این واژه‌ها پیروزی ملت ایران به رهبری امام راحل بود که پیروزی در جنگ تحمیلی نتیجه رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی بود که این نوع رهبری و مدیریت در دنیا نظیر ندارد.

آیت‌الله علما تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزش‌های بسیاری است که می‌تواند الگوی جوانان باشد چراکه امروز دشمن به‌دنبال تحریف دفاع مقدس است و از سر و ته قضایای دفاع مقدس می‌زند که همه وظیفه داریم تا از این ارزش‌ها در برابر هجمه‌های دشمن مراقبت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به ارتحال آیت‌الله ممدوحی، گفت: عمر ایشان در خدمت اسلام صرف شد و این مرحوم در تمام دوران زندگی به تحصیل و تدریس و تألیف مشغول بود و هماهنگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند انقلابی و وارسته و بیان‌کننده حقایق اسلام بود.

وی درخصوص موضوع اربعین افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری و به‌دلیل شرایط موجود امسال راهپیمایی اربعین برای مردم برگزار نمی‌شود و به فرموده معظم له مردم دستورات بهداشتی را رعایت کنند و در منازل زیارت اربعین بخوانند و اگر مجلسی برپا بود با رعایت دستورات بهداشتی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha