دشمن با سرپوش نهادن بر حقایق اسلام سعی در تحریف حقایق دارد
کد خبر: 3956133
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

دشمن با سرپوش نهادن بر حقایق اسلام سعی در تحریف حقایق دارد

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه گفت: دشمنان با نشر شایعه و سرپوش نهادن بر حقایق اسلام، سیره پیامبر(ص) و امامان سعی در تحریف حقایق دارند و در این شایعه پراکنی‌ها مخدوش کردن چهره پیامبر اسلام و الگو‌های تربیت شده ناب که در صدر آن حضرت علی(ع) دارد بسیار دیده می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مجید چهری، رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه امروز، ۶ اسفندماه در اختتامیه همایش مقاله کوتاه با عنوان اسلام‌هراسی و توهین به مقدسات اسلامی در عصر حاضر که به شیوه وبینار برگزار شد، اظهار کرد: هدف دشمنان اسلام از خدشه‌دار کردن چهره و تخریب شخصیتی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) مخدوش کردن چهره اسلام و ترویج اسلام‌هراسی در جهان اسلام است.

وی افزود: دشمنان با نشر شایعه و سرپوش نهادن بر حقایق اسلام و سیره پیامبر و امامان سعی در تحریف حقایق دارند و در این شایعه پراکنی‌ها مخدوش کردن چهره پیامبر اسلام و الگو‌های تربیت شده ناب که در صدر آن حضرت علی(ع) قرار دارد بسیار دیده می‌شود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه به روش‌های مقابله با هجمه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: در برابر حملات دشمن باید در راستای تبیین حقایق اسلام و معرفی چهره‌ها و الگو‌های تربیت شده ناب در دین مبین اسلام کوشید تا از اسلام‌هراسی در جهان کاسته شود.

چهری اظهار کرد: اسلام‌هراسی در دنیای امروز واقعیتی تلخ است و وظیفه تمام مسلمانان دفاع از حیثیت دین است، در این راستا نقش دانشگاه قابل توجه بوده به‌گونه‌ای که سالانه باید حداقل ۲ کارگاه راه‌کار‌های مقابله با اسلام‌هراسی در دانشکده علوم قرآنی برگزار شود.

وی در پایان هدف از برگزاری وبینار اختتامیه همایش مقاله کوتاه با عنوان اسلام‌هراسی و توهین به مقدسات اسلامی در عصر حاضر را برای به تحریر درآمدن و ماندگار شدن آموخته‌های دانشگاهیان دانست.

انتهای پیام
captcha