دیدار جامعه قرآنی کرمانشاه با خانواده مرحوم یاری
کد خبر: 3963238
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

دیدار جامعه قرآنی کرمانشاه با خانواده مرحوم یاری

جامعه قرآنی استان کرمانشاه در آستانه ماه مبارک رمضان با خانواده مرحوم هوشنگ یاری دیدار کردند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، جامعه قرآنی استان کرمانشاه عصر امروز، ۱۹ فروردین در آستانه ماه مبارک رمضان با خانواده مرحوم هوشنگ یاری دیدار کردند.

در این دیدار محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما نتوانستیم برای ایشان کاری کنیم و ایشان فرد برجسته‌ای بودند.

وی با اشاره به نظم ایشان در انجام برنامه‌های قرآنی، افزود: وی چارچوبی منظم داشت و اهل ذوق بود و غرور و کبری در وجود او نبود.

رشیدی تصریح کرد: مرحوم یاری قاری بودند که تلاوت ضعیفی نداشت و تسلط بسیاری بر تلاوت داشت.

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به مجالس استاد یاری، گفت: تمام خصلت‌های خوب در استاد یاری جمع بود و این امر موجب می‌شد تا کسی با حضور در جلسات ایشان خسته نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه ما اساتید بزرگی مثل ایشان داریم که استفاده از آن‌ها نمی‌شود، افزود: اهمیت معرفی چهره‌های قرآنی به جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این راستا قدم برداریم.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف کرمانشاه اظهار کرد: ایشان چهره ارزشمند استان کرمانشاه بودند و در قرائت استان تحول ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا فرزندان ایشان راه مرحوم یاری را ادامه دهند، افزود: ایشان دغدغه قرآنیان استان را داشتند و امیدواریم تا در بحث قرائت استان کرمانشاه به جایگاهی که در شأن استان است، برسد و افرادی مثل ایشان زیاد شود.

یادآور می‌شود، در پایان این جلسه با اهداء یک جلد «قرآن عقیق» و هدایایی از طرف دکتر رشیدی از خانواده مرحوم یاری تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha