مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش برگزار شد
کد خبر: 3965457
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور جمعی از فرماندهان ارتش در قرارگاه ۴۰۴ فاو کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش با حضور جمعی از فرماندهان ارتش در قرارگاه ۴۰۴ فاو کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه با گرامیداشت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه ارتش با تأمین امنیت و حراست از مرز‌های کشور و خدمت‌رسانی به مردم در بحران‌های مختلف یک سرمایه ارزشمند برای ایران اسلامی است، اظهار کرد: مردم ایران به وجود چنین ارتش مقتدری افتخار می‌کنند.

وی افزود: حماسه آفرینی‌ها و دلاورمردی‌های ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از وطن، دین و مردم نشان از آن داشته که ارتش همیشه در کنار مردم بوده و خود را جدای از مردم ندانسته است.

بازوند تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مردمی است و اینک پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همگان طی این مدت شاهد هستند که ارتش در خدمت به مردم و انقلاب با تعهد و پایبندی به شعار ارتش فدای ملت بوده است.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه نقش‌آفرینی مؤثر ارتش در بحران‌هایی از جمله سیل، زلزله، بیماری و کرونا را از یاد نخواهند برد.

وی در پایان گفت: دلاورمردان ارتش در غرب کشور مرزبانان غیوری در حراست و دفاع از مرز‌های غربی کشور هستند و ارتش علاوه بر اینکه تضمین کننده امنیت کشور است با نقش‌آفرینی مؤثر در بحران‌های مختلف همواره تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.

انتهای پیام
captcha