آموزش صحت، فصاحت و تجوید حروف و حرکات در قرآن
کد خبر: 3965722
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

آموزش صحت، فصاحت و تجوید حروف و حرکات در قرآن

شیوع موج‌های گوناگون ویروس کرونا طی این دو سال موجب شد تا بستر جدید آموزشی جایگزین آموزش حضوری شود و کلاس‌های آموزشی چون صحت، فصاحت و تجوید حروف و حرکات در قرآن کریم در آپارات تشکیل شود.

به گزارش ایکنا، شیوع گسترده ویروس کرونا از اواخر سال 98 تاکنون موجب شد تا بستر جدید آموزشی جایگزین آموزش حضوری شود و بیشتر دوره‌ها در بستر فضای مجازی، پیام‌رسان‌ها و اینستاگرام و آپارات برگزار شود.

یکی از این کلاس‌ها آموزش صحت، فصاحت و تجوید حروف و حرکات در قرآن کریم است که از سوی رضا نباتی، کارشناس برنامه‌ریزی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و نیز از مؤلفان و مدرسان این درس در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/playlist/942788  بارگذاری شده است.

این دوره آموزشی شامل ۳۲ برنامه کوتاه درباره تلفظ حرکات کوتاه و کشیده و تلفظ ۲۸ حرف الفبای عربی است که سعی شده در آن به زبان ساده و به صورت کارگاهی تدریس و تمرین شود.

بنابر گفته رضا نباتی از مدرسان این درس «طی این مجموعه سعی شده است تا مطالب به اختصار و قابل فهم برای عموم مردم و به ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه و معلمان و مربیان آموزش داده شود.»

همچنین این کارشناس برنامه‌ریزی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی دارای صفحه‌ای با عنوان کلاس معکوس آموزش قرآن در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/nabati۵۰/about است که در آن 810 فیلم با موضوع آموزش عمومی قرآن بارگذاری شده که پیوسته به‌روزرسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha