توهین به سردار دل‌ها نابخشودنی است
کد خبر: 3969079
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
بیانیه مشترک اقشار بسیج کرمانشاه:

توهین به سردار دل‌ها نابخشودنی است

طی بیانیه‌ای مشترک از سوی اقشار بسیج استان کرمانشاه عنوان شد، توهین به سردار دل‌ها نابخشودنی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، طی بیانیه‌ای مشترک از سوی سازمان‌های بسیج رسانه، بسیج دانشجویی، بسیج فرهنگیان، بسیج اساتید، بسیج هنرمندان، بسیج حقوقدانان و کانون نخبگان بسیج استان کرمانشاه به شرح زیر عنوان شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِم‌

در حقیقت، خدا حال قومی را تغییر نمی‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند. سوره رعد آیه یازده

سیاست غرب گرایان، چهره اصلی خود را در روزگاری که مردم با دیدن نتایج سیاست‌ها و اقدامات غلط لیبرال‌ها متحیر هستند، عیان کرد. امروزه که کرونا، مرگ را در میان جامعه رواج داده است، غیر تحمل این بیماری مهلک، مردم باید مهلکه سیاست‌های اشتباه را از سر بگذرانند. در همین یکی ۲ ماه اخیر که می‌شد با حُسن استفاده از ۱۶ روز تعطیلی نوروزی، کرونا را تا حد بسیار زیادی کنترل کرد، به صورت مشکوکی آزاد گذاشتن مسافرت‌های تفریحی عده‌ای از مرفهین و به ویژه باز گذاشتن پرواز‌های ترکیه‌ای که سراسر آلوده و قرمز شده به ویروس جهش یافته است، آمار مبتلایان کرونایی را که به همت طرح موفق شهید سلیمانی از مرز ۵۰۰ نفر در روز به ۶۰-۷۰ نفر رسیده بود را دوباره تا مرز ۵۰۰ نفر رساند. اکنون با تعطیلی قسمتی از بازار خُرد و جز، عملاً نفس اقتصاد محدود مردم را به شماره انداخته‌اند. با این حال مردم نجیب این سرزمین کهن، با تمکین به قانون، احترام و اعتقاد، خود را به حفظ یکپارچگی نظام نشان داده و با دولت همراه شده‌اند.

تورم، بیکاری، کمبود نظارت‌ها و … که نتیجه اهمال و کم کاری متولیان امور است را اگر بشود تحمل کرد، توهین به سردار دل‌های مردم ایران و جهان که تشییع بی نظیر ده‌ها میلیونی در ایران و جهان، ثابت کننده آنست، بخشودنی نیست و جدای از مطالب آمیخته با غیرواقع‌هایی که حتی برخی مسئولین آمریکایی آن‌را تکذیب کرده و سخنگوی روسیه را به واکنش واداشته است، این سوال را در اذهان مردم به وجود می‌آورد که گروهی که نمی‌توانند از یک فایل صوتی مراقبت کنند و نفوذی‌ها به راحتی می‌توانند چنین مدرک مهمی را بدزدند و به شبکه‌های معاند و دشمن برسانند و باعث تدارک جنگ تبلیغاتی بیشتر علیه کشور شوند، چگونه می‌توانند از منافع ملی حمایت کنند؟ و چرا به جای عذرخواهی و اظهار شرمندگی، به توجیه آن پرداخته و مقصر را در خارج از مجموعه خود جست جو می‌کنند؟ گویی وظیفه مراقبت از اسناد نیز بر عهده مردم بوده که مسؤولین، از خود سلب مسؤولیت می‌کنند.

با وجود اشتباهاتی که متأسفانه در هشت سال اخیر بسیار زیاد است، به جای حل مشکلات مردم و رفع خطاها، تمرکز بر دو قطبی کردن‌های پی در پی و نشست‌های انتخاباتی منظم و طولانی در کلاب هوس و امثال آن، بر زخم‌های مردم نمک می‌پاشد. مدیریت بازار آشفته مرغ و میوه و تخم مرغ واجب‌تر است یا نقد یکطرفه و پر غلط دولت‌های قبل و مجلس انقلابی؟ مگر مردم توان دیدن و مقایسه بین مسؤولین صالح و مردمدار را با نامدیران مسؤولیت گریز ندارند؟ وضعیت بازار امروز، گویاتر از هر سخنی در نقد دولت فعلی است که نیازی به دروغ پراکنی و نفرت افکنی در جامعه ندارد. مردم دیدند که مرد میدان، حاج قاسم سلیمانی قول سقوط داعش ظرف سه ماه را داد و به وعده اش وفا نمود، ولی گروهی پرمدعا و حق گریز، از چندسال پیش تاکنون، قول رفع «بالمره» تحریم‌ها و عبور از رکود و شکسته شدن ارابه تحریم‌ها را دادند و هنوز هم تحریم می‌شویم و هنوز هم مسافر میز‌های مذاکره‌ای و تورم ۴۰۰ درصدی در برخی اقلام و… صداقت مدعیان را به چالش کشیده است.

مردم سربلند ایران؛ این مشکلات که کمی از هزاران است نتیجه انتخاب غلط است نه انقلاب؛ و راه برون رفت از مشکلات پیش رو و رهایی از دست حرافان کار نابلد و کارخراب کن، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه‌ای است که بتواند با برنامه و روحیه انقلابی جهادی، مشکلات را چاره اندیشی کند. باید دانست که شرکت نکردن در انتخابات، هدف کسانی است که اقتصاد و کسب و کار امروزمان نتیجه عملکرد بد آنهاست. همان‌ها که به دنبال قانون‌شکنی و تمدید دولت فعلی هستند. مبادا در وین، برجام دیگری بر ملت و میهن تحمیل کنند و لقمه‌های دیگری از سفره مردم برای کدخدا بپیچند، غافل از اینکه دوره قانون گریزی به سر آمده و باید پس از واگذاری دولت، پاسخگوی اقدامات خود باشند. اگرچه مردم، خیری از گزارش‌های صد روزه ندیدند، ولی باید به دقت صد روز پایانی را مراقبت نمود که پیوست‌هایی امثال فایل صوتی و نتیجه وین و … نتواند اتحاد و یکپارچگی و امید را از شما ملت عزیز سلب کند که ناامیدی از شیطان است.

به امید انتخاباتی پرشور و انتخابی آگاهانه

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

اردیبهشت ۱۴۰۰

سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه
سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه
سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه
سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه
سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه
سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه
کانون نخبگان بسیج استان کرمانشاه

انتهای پیام
captcha