راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3969501
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار نمی‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به وضعیت کرونایی استان، راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در نشست خبری به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی استان، امسال مراسم راهپیمایی به شیوه پیاده، خودرویی و موتوری در استان برگزار نخواهد شد و سخنرانی مقام معظم رهبری در ساعت ۱۱ روز جمعه از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

وی با اشاره به برنامه‌های غیرحضوری این روز، افزود: نصب پوستر و بنر‌های روز جهانی قدس در خیابان‌ها و معابر، اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری و برگزاری کنگره شعر قدس، نمایشگاه مجازی کاریکاتور و به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین بر فراز درب ارگان‌ها، مساجد و مناره‌ها و بقاع متبرکه و اطلاع‌رسانی و روشنگری درخصوص قدس در شبکه شاد برای دانش‌آموزان از برنامه‎‌های این روز در استان کرمانشاه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم می‌توانند مطالب مرتبط خود را با موضوع روز قدس با هشتگ آزادی قدس شریف نزدیک است منتشر کنند.

سروری بیان کرد: شبکه استانی زاگرس نیز برنامه‌های مختلفی، چون میزگرد‌های تخصصی با حضور کارشناسان و مصاحبه با شخصیت‌های برجسته استان ویژه این روز تدارک دیده است.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ویژه روز قدس در استان کرمانشاه توزیع بیش از هشت هزار بسته کمک مؤمنانه به همت سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در استان کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha