این هفته گزینه‌های تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی می‌شوند
کد خبر: 4005624
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

این هفته گزینه‌های تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی می‌شوند

رییس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه رسمی شورای شهر در هفته جاری گفت: در این جلسه اعضای شورا گزینه های مد نظر خود برای تصدی شهرداری کرمانشاه را معرفی می کنند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، رسول آزادی با اشاره به برگزاری جلسه رسمی شورا در روز سه شنبه(27 مهر) افزود: در دعوت‌نامه این جلسه قید شده که اعضای شورا گزینه های مدنظر خود برای تصدی شهرداری کرمانشاه را معرفی کنند.

وی افزود: روند انتخاب شهردار بستگی به گزینه های مطرح شده دارد و اگر گزینه ای مناسب بوده و رزومه خوبی داشته و مدنظر اکثریت اعضا باشد، قطعا این روند کوتاه خواهد بود و در غیراینصورت ممکن است برای بررسی رزومه گزینه های مختلف قدری این پروسه زمان بر شود.

آزادی علم و تجربه را لازمه کار شهردار جدید کرمانشاه دانست و افزود: در کنار اینها فردی که به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب می شود باید از شجاعت، عدالت و سلامت کاری برخوردار باشد.

وی افزود: علم و تجربه به تنهایی برای پیشبرد امور شهری مانند کرمانشاه کفایت نمی کند و شهردار منتخب باید فردی شجاع و عادل باشد و از همه مهمتر از سلامت کاری برخوردار باشد.

رییس شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: در جلسه این هفته اعضای شورا در کنار طرح گزینه های شهرداری، بحث انتخاب روسای کمیسیون ها و نیز انتخاب نماینده شورا در شورای شهرستان را نیز در دستور کار خواهند داشت.

آزادی گفت: علاوه بر اینها رسیدگی به نامه های عقب افتاده هم در دستور کار این جلسه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha