یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود
کد خبر: 4006749
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مطالعه منابع مرتبط به صورت فردی و خانوادگی می‌توانند از طریق سامانه الکترونیک کتابخوانی در جشنواره شرکت کنند.

معصومه حسنی‌خوانسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مطالعه منابع مرتبط به صورت فردی و خانوادگی می‌توانند از طریق سامانه الکترونیک کتابخوانی در جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: این جشنواره با معرفی ۶ عنوان کتاب و افزودن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) در سطح استان برگزار می‌شود. دبیرخانه استانی این جشنواره در کرمانشاه تشکیل و افراد برگزیده تقدیر می‌شود.

حسنی‌خوانسار تصریح کرد: این دوره از جشنواره‌های کتابخوانی رضوی در کنار رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای و داستانک‌نویسی به رشته‌های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه‌گویی می‌پردازد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه بیان کرد: سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال برای حضور در این دوره معرفی شده که در رده سنی کودکان علاقه‌مندان می‌توانند در دو رشته نقاشی و پویش کتابخوان شرکت کنند.

وی افزود: در رده سنی بزرگسال نیز آنان می‌توانند در ۶ رشته پویش کتابخوان، چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، داستان کوتاه (داستانک، دلنوشته و متن ادبی) همچنین تولید آثار هنری و قصه‌گویی حضور یابند.

حسنی‌خوانسار تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» در بستر الکترونیک برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند از طریق سامانه مسابقه الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir اقدام کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره تا اول آبان‌ماه سال‌جاری فرصت دارند تا آثار خود را در سطح ملی به دبیرخانه مرکزی تهران و در سطح استانی به اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی از طریق سامانه الکترونیک کتابخوانی به آدرس یاد شده ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha