کارگاه دوره آموزشی «نسل حسینی» در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4006855
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

کارگاه دوره آموزشی «نسل حسینی» در کرمانشاه برگزار می‌شود

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی «نسل حسینی» در کرمانشاه خبر داد و گفت: این کارگاه با موضوع فرزندآوری و جمعیت برگزار می‌شود.

افسانه تیرانداز، کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری کارگاه دوره آموزشی «نسل حسینی» در استان خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه با هدف ارائه محتوای آموزشی به اقشار تأثیرگذار برگزار خواهد شد و محوریت آن پرداختن به موضوع جمعیت است.

وی با اشاره به اینکه فرزندآوری و تبیین ارزش مادری از سرفصل‌های این دوره آموزشی خواهد بود، افزود: امروز باید پیامدها، خطرات تهدید نسل و دغدغه‌های اصلی در حوزه جمعیت که همان بحث افزایش جمعیت و وضعیت کشور در حوزه فرزندآوری است به جامعه گوشزد شود.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: در کارگاه آموزشی یاد شده به موضوعاتی همچون تغییر فرهنگ‌ها به واسطه ظهور رسانه‌های نوین و نقش تغییر در سبک زندگی بر فرزندآوری پرداخته می‌شود.

تیرانداز با بیان اینکه کاهش فرزندآوری پیامد‌های منفی از جمله کاهش جمعیت جوان و مولد در کشور را به‌دنبال دارد، گفت: مسئله جمعیتی باید موضوع اصلی افراد دغدغه‌مند و جزء اولویت‌ها در استان‌ها قرار گیرد.

وی افزود: ارتقاء پویایی و بالندگی و جوانی جمعیت از موضوعات دیگری است که در مباحث این دوره آموزشی گنجانده شده و باید به آن پرداخته شود.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان افزود: این دوره آموزشی در نیمه دوم آبان برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط کرونا چگونگی برگزاری دوره به شیوه حضوری یا غیرحضوری مشخص می‌شود.

انتهای پیام
captcha