جشن میلاد پیامبر(ص) در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4007134
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

جشن میلاد پیامبر(ص) در کرمانشاه برگزار می‌شود

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) در کرمانشاه خبر داد و گفت: این مراسم یکشنبه، دوم آبان‌ماه در مسجد جامع اهل‌ سنت برگزار خواهد شد.

جلیل اسدی، کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری آیین‌های جشن و سرور روز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) در استان، افزود: برنامه‌های این ایام مطابق با شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تدوین و اجرایی می‌شود.

اسدی تصریح کرد: مراسم جشنی یکشنبه، دوم آبان، از ساعت ۲۰ همزمان با روز میلاد پیامبر(ص) در مسجد جامع اهل‌ سنت کرمانشاه واقع در (میدان جوانشیر) برگزار خواهد شد.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده این مراسم برگزاری محفل انس با قرآن (کرسی تلاوت رضوی) با حضور قاریان بین‌المللی قرآن کریم احمد ابوالقاسمی و وحید نظریان خواهد بود.

وی به اجرای گروه همخوانی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز در این مراسم اشاره کرد و گفت: این آیین با سخنرانی محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همراه است.

اسدی در پایان تأکید کرد: با توجه به شرایط امروز اتحاد و همدلی بسیار مهم است و باید برای تقویت آن بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha