جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4007453
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت آخرین روز از هفته وحدت جشن بزرگ خانوادگی ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) در محوطه شهرداری کرمانشاه واقع در میدان غدیر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی کارگر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: سیره اخلاقی پیامبر اکرم(ص) الگویی برای عموم جوامع بشری است که باید تمامی افراد به ویژه خانواده‌ها با مطالعه روش و رفتار پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) در زندگی بر مبنای آن برنامه‌ریزی عمیق انجام دهند.

وی افزود: جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه و جمعی از ادارات اجرایی استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این جشن روز یکشنبه، ۲ آبان از ساعت ۱۵ در محوطه شهرداری کرمانشاه واقع در میدان غدیر برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام کارگر در پایان با اشاره به برخی ویژه برنامه‌های این مراسم، گفت: سخنرانی، مولودی خوانی، دف نوازی و اجرای مسابقه از جمله برنامه‌های اجرایی این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha