تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر در کرمانشاه
کد خبر: 4007979
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر در کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت‌نام و شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه تا ۳۰ آذرماه سال‌جاری در استان خبر داد.

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به لزوم فعالیت فرهنگی در فضای مجازی در زمینه کتاب و کتابخوانی در این شرایط کرونا، مهلت ثبت‌نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد.

وی افزود: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع) و بخش ویژه حضرت مهدی(عج) با انتشار فراخوانی از ۲۲ خرداد همزمان با دهه کرامت شروع به فعالیت کرده است.

حسنی‌خوانسار تصریح کرد: این جشنواره از ششمین دوره خود زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار شده و طی ۵ سال اخیر با افزایش چشمگیر آمار‌های کمی و کیفی در کشور همراه بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در پایان کرمانشاه بیان کرد: ششمین دوره این جشنواره با مشارکت بیش از ۲۳۵ هزار نفر، هفتمین دوره با مشارکت بیش از ۶۴۸ هزار نفر، هشتمین دوره با مشارکت بیش از ۵۵۸ هزار نفر، نهمین دوره با مشارکت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر و در دهمین دوره نیز علیرغم مشکلات و چالش‌های پیشرو به واسطه شیوع کرونا در کشور که به حذف بخش مکتوب این جشنواره و تمرکز بر شرکت از طریق فضای مجازی منجر شد، قریب به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مشارکت داشتند که در استان کرمانشاه نیز در دوره قبل این جشنواره ۲۷ هزار نفر شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha