فراخوان «نمایشگاه مجازی تایپوگرافی» در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4008489
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

فراخوان «نمایشگاه مجازی تایپوگرافی» در کرمانشاه اعلام شد

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با اعلام فراخوان «نمایشگاه مجازی تایپوگرافی» با محوریت آیات قرآن و با عنوان پیامبر مهربانی در استان، گفت: نمایشگاه مذکور به شیوه مجازی و در پایگاه اینترنتی (سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور) برگزار می‌شود.

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اعلام فراخوان برگزاری «نمایشگاه مجازی تایپوگرافی» با محوریت آیات قرآن و با عنوان پیامبر مهربانی در استان، اظهار کرد: این نمایشگاه به شیوه مجازی و در پایگاه اینترنتی (سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور) برگزار خواهد شد.

وی گفت: از اهداف ویژه برگزاری نمایشگاه مذکور حمایت از هنرمندان مستعد و جوان همچنین نمایش آثار هنرمندان حوزه تایپوگرافی در سطح ملی است.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: اسامی، القاب، اشعار و ادعیه مرتبط با پیامبر اکرم(ص) موضوع نمایشگاه است و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور مخاطب این نمایشگاه خواهند بود.

خدادادی در پایان افزود: نمایشگاه در پایاگاه اینترنتی به آدرس www.isqa.ir برگزار خواهد شد و ثبت‌نام صرفاً از طریث پایگاه اینترنتی reg.isqa.ir انجام می‌شود. زمان ارسال آثار نیز از ابتدای آذرماه سال‌جاری و زمان برگزاری نمایشگاه ۱۶ آذرماه همزمان با روز دانشجو است.

انتهای پیام
captcha