حضور بیش از ۱۰۰ امام جماعت استان کرمانشاه در مهرواره اوج
کد خبر: 4009522
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

حضور بیش از ۱۰۰ امام جماعت استان کرمانشاه در مهرواره اوج

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تأکید بر ارتقای خدمت‌رسانی با محوریت مساجد از حضور بیش از ۱۰۰ امام جماعت استان کرمانشاه در طرح مهرواره اوج خبر داد.

 حجت‌الاسلام مهدی کارگر طرح مهرواره اوج

حجت‌الاسلام مهدی کارگر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اهداف اجرای طرح مهرواره اوج، اظهار کرد: خدمت‎‌رسانی با محور مساجد از اهداف مهم این مهرواره است و در این راستا بیش از ۱۰۰ امام جماعت استان در این طرح حضور دارند.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقاء خدمت‌رسانی طراحی و عملیاتی شده و ایجاد انگیزه در مساجد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و حل مشکلات جامعه با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد از دیگر اهداف طرح است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: شناسایی امامان فعال همچنین تقویت و ارتقای شبکه راهیاری از دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام کارگر گفت: این طرح یک حرکت تحولی است در حوزه مدیریت مساجد به‌منظور حل مشکلات مردم و پیوند هرچه بیشتر جامعه و مسجد است.

وی تأکید کرد: کارآفرینی و اشتغال، سلامت، خیریه و بسته‌های معیشتی، آموزش خانواده، آرامش روانی و تربیت نیرو از محور‌های مهم فعالیت مساجد در طرح مهرواره اوج است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: در این طرح تلاش شده تا چهار توصیه مقام معظم رهبری به حلقه‌های میانی و جهت‌دهی حرکت و فعالیت این حلقه‌ها به سمت خدمت‌رسانی با محور مساجد انجام شود.

انتهای پیام
captcha