بازسازی ۵۰ منزل نیازمندان کرمانشاهی توسط خادمیاران رضوی
کد خبر: 4011986
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

بازسازی ۵۰ منزل نیازمندان کرمانشاهی توسط خادمیاران رضوی

توسط خادمیاران رضوی کرمانشاه طی دو سال گذشته ۵۰ منزل نیازمندان استان در محلات حاشیه شهر و بی‌بضاعت تعمیر و بازسازی شده است.

سید محمدجعفر امامیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سید محمدجعفر امامیان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در نشستی با اشاره به شرایط سخت معیشتی امروز که مردم با آن مواجه هستند، اظهار کرد: متولیان آستان قدس رضوی در کنار نهاد‌های متولی محرومیت‌زدایی مانند سپاه با همکاری یکدیگر در این شرایط به یاری مردم آمده تا باری از مشکلات مردم کم کنند و در این راستا آستان قدس رضوی با کمک خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی نسبت به شناسایی مشکلات و امدادرسانی به اقشار ضعیف وارد به عمل شده است.

وی افزود: تعمیر و بازسازی منازل محرومان در فصل سرد با هدف بازسازی و بهسازی منازل مسکونی محرومان در شهر و روستا‌های استان در دستور کار قرار دارد و خادمیاران رضوی به نیابت از امام رضا(ع) با شروع فصل سرما اقدام به شناسایی و تعمیر منازل محرومان استان کرده و شبکه محله‌ای و منطقه‌ای خادمیاران رضوی در سراسر استان طی دو سال گذشته ۵۰ منزل خانواده‌های محروم را تعمیر کرده است.

امامیان تصریح کرد: لوله‌کشی گاز و آب، کاشی و سرامیک، تعمیرات داخلی منازل، کابینت، گچ‌کاری و ایزوبام از خدمات ارائه شده توسط خادمیاران رضوی است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی از افتتاح سرپناه در بخش «ماهیدشت» خبر داد و افزود: به همت خادمیاران رضوی ساخت منزل مسکونی پیرزن بی‌سرپرست و تنها در روستای «حاجی آباد» بخش ماهیدشت انجام گرفت.

وی گفت: منزل مسکونی یاد شده با تخصیص ۸۰ میلیون تومان به مرحله ساخت و بهره‌برداری رسید و افتتاح دومین سرپناه ساخته شدن توسط خادمیاران رضوی در کارگروه جهادی از مهم‌ترین برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان طی هفته آینده است.

امامیان در پایان تهیه ۴ بخاری برای محرومین با توجه به شروع فصل سرما، تهیه ۱۷۰۰ بلوک برای ساخت منزل در روستا و اهدای سیسمونی کامل به خانواده کم برخودار را از دیگر اقدامات خادمیاران جهادی استان دانست.

انتهای پیام
captcha