فراخوان مسابقه «چلچراغ نماز و خانواده» در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4017702
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

فراخوان مسابقه «چلچراغ نماز و خانواده» در کرمانشاه اعلام شد

فراخوان مسابقه بزرگ «چلچراغ نماز و خانواده» به منظور افزایش سرانه مطالعه در جامعه با محوریت کتابخوانی از کتاب «چلچراغ نماز و خانواده» در کرمانشاه اعلام شد.

مسابقه «چلچراغ نماز و خانواده»

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فراخوان مسابقه «چلچراغ نماز و خانواده» در کرمانشاه اعلام شد. این مسابقه به منظور بالا رفتن سرانه مطالعه در جامعه از کتاب «چلچراغ نماز و خانواده» تألیف حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی برگزار خواهد شد.

مسابقه سراسری «چلچراغ نماز و خانواده» از ۱۵ آذرماه جاری تا ۱۲ بهمن‌ماه ویژه گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر برگزار می‌شود و مهلت زمان یاد شده برای مطالعه کتاب و بازه زمانی ۱ دی‌ماه تا ۱۲ بهمن‌ماه مدت زمان اجرایی مسابقه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقه می‌توانند در قالب شرکت‌کننده آزاد و یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی از طریق مجازی شرکت کنند. سامانه جامع برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد (محراب) به نشانی mehr.Namaz.ir در زمان تعیین شده برای شرکت‌کنندگان فعال است.

نتایج مسابقه همزمان با ولادت با سعادت امیرالمؤمنین علی(ع) در ۲۶ بهمن‌ماه سال‌جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و درگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت‌کننده اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب مسابقه به روش‌های زیر می‌توانند کتاب را دریافت کنند:

نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰% تخفیف از طریق فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir و یا ستاد‌های اقامه نماز استان‌های سراسر کشور

نسخه الکترونیکی کتاب با ۸۰% تخفیف، قابل تهیه تنها از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir

انتهای پیام
captcha