شجات حضرت زینب(س) مکتب امام حسین(ع) را جاودان کرد
کد خبر: 4019875
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

شجات حضرت زینب(س) مکتب امام حسین(ع) را جاودان کرد

امام جمعه کرمانشاه گفت: شجاعت حضرت زینب(س) مکتب امام حسین(ع) را برای همیشه جاودان کرد.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار کرد: باید قدردان زحمات پرستاران به ویژه در این دو سال کرونا باشیم که در حقیقت از جان خود برای دفاع از سلامت مردم مایه گذاشتند.

وی افزود: مکتب حضرت زینب(س) مدرسه و دانشگاه است و تا قیامت به ما درس آزادگی و جوانمردی می‌دهد و شجاعت حضرت زینب(س) مکتب امام حسین(ع) را برای همیشه جاودان کرد و با خطبه غرای خود در برابر یزید زمان، مکتب اسلام را برای همیشه جاودان کرد.

آیت‌الله علما به ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی فرهنگی اشاره و اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ در رأس امور است و دشمن به دنبال تغییر فکر، باور و ارزش‌های دینی ما است.

خطیب جمعه کرمانشاه به ۲۱ آذر روز جهانی کودک نیز اشاره کرد و گفت: باید مراقب کودکان که شخصیت‌های آینده‌ساز کشور هستند باشیم.

وی با اشاره به اظهارات اخیر دولتمردان آمریکایی درخصوص مذاکرات، افزود: مقام معظم رهبری همواره به سیاستمدارن اعلام می‌کنند که نباید گول آمریکا را بخوریم و آمریکا و انگلیس و اروپایی‌ها به هیچ‌وجه قابل اعتماد نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به حادثه تصادف مینی‌بوس سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: در این حادثه دو نفر از دانش‌آموزان جان خود را از دست دادند که به خانواده جان‌باختگان تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام
captcha