مشارکت ۲۰۰ کانون مساجد کرمانشاه در سومین رویداد فهما
کد خبر: 4020415
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

مشارکت ۲۰۰ کانون مساجد کرمانشاه در سومین رویداد فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: بیش از ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در کرمانشاه تا امروز در سومین رویداد ملی فهما مشارکت دارند.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‎‌‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از مشارکت ۲۰۰ کانون مساجد کرمانشاه در سومین رویداد فهما خبر داد و اظهار کرد: سومین رویداد ملی فهما یکی از بزرگترین برنامه‌های کانون‌های مساجد است.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی مساجد در راستای حضور در این رویداد به ثبت ویژه برنامه‌های خود در سامانه بچه‌های مسجد می‌پردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: در سطح استان کرمانشاه ۵۷۰ کانون فرهنگی هنری مسجد فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که در قالب سومین رویداد فهما در حال برگزار شدن است، پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان است که مسابقات این طرح در بخش مفاهیم و حفظ جزء ۳۰ هفته گذشته در استان کرمانشاه برگزار شد.

وی بیان کرد: استان کرمانشاه به واسطه مشارکت کانون‌های مساجد در این طرح در جایگاه سوم قرار دارد که امیدواریم شاهد ارتقای این جایگاه باشیم.

حجت‌الاسلام کلات‌پور اظهار کرد: بیشترین میزان مشارکت اعضای کانون‌های مساجد استان در رویداد فهما در استان در بخش‌های آموزشی بوده است. بالاترین امتیاز در طرح ملی فهما ۲۰ هزار امتیاز است که امیدواریم کانون‌های مساجد کرمانشاه در این دوره بالاترین امتیاز در بخش‎‌های مختلف را به همت بچه‌های مسجد کسب کند.

انتهای پیام
captcha