پوسته‌های جهالت را کنار زده تا واقعیت‌ها با پژوهش و تحقیق نمایان شود
کد خبر: 4020944
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

پوسته‌های جهالت را کنار زده تا واقعیت‌ها با پژوهش و تحقیق نمایان شود

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه بیان کرد: باید پوسته‌های جهالت کنار زده شود تا واقعیت‌ها با پژوهش و تحقیق نمایان شوند و این جز با همدلی و همکاری حاصل نمی‌شود.

مجید یزدان‌پناه آموزش و پرورش کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مجید یزادن‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه امروز در مراسم تجلیل از معلمان و پژوهشگران برتر فرهنگی استان با اشاره به اینکه امروز ایران در خاورمیانه به عنوان یک ابر قدرت شناخته شده، اظهار کرد: دستیابی به این قدرت حاصل پژوهش‌های فراوان دانشمندان است.

وی افزود: مهم‌ترین و یکی از مؤثرترین فعالیت‌ها در حوزه کار‌های پژوهشی، سرمایه‌گذاری در این بخش است و بنابراین به هر میزان در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم بازهم کم است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: باید پوسته‌های جهالت کنار زده شود تا واقعیت‌ها با پژوهش و تحقق نمایان شود و این عمل جز با همدلی و همکاری حاصل نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه بیان کرد: کار پژوهشی و تحقیقی باید به سمت حل نیاز‌های جامعه حرکت کند تا بتواند پاسخگوی مشکلات جامعه و گره‌گشایی مشکلات باشد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه کار پژوهشی، اظهار کرد: کتیبه بیستون مصداقی از تفکر و کار پژوهشی است که طی ۱۷ ال ۲۷ سال تلاش پژوهشگران، امروز توانایی خواندن هر کتیبه‌ای را میسر ساخته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه بیان کرد: امروز فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقی محدود به دوره متوسطه در مدارس نیست و به مقطع پیش دبستانی و دبستان ورود پیدا کرده است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: باید بیشترین محققان و پژوهشگران در حوزه ابتدایی باشند و نتیجه تلاش خود را با تربیت افراد موفق در جامعه نظاره‌گر باشند.

انتهای پیام
captcha