رویداد ملی فهما در شناسایی استعداد‌های مسجدی مؤثر است
کد خبر: 4022341
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

رویداد ملی فهما در شناسایی استعداد‌های مسجدی مؤثر است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با اشاره به نقش رویداد ملی فهما در شناسایی استعدا‌های مسجدی کانون‌ها، گفت: این رویداد منجر به جریان‌سازی فرهنگی در کانون‌های مساجد و شناسایی ظرفیت‌های آن شده است.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به آخرین فرصت ارسال آثار کانون‌های به رویداد ملی فهما تا امروز، اظهار کرد: ثبت‌نام در رویداد ملی فهما از ۱۶ مردادماه امسال آغاز شده و تا امروز ادامه داشت و ۴۶ برنامه در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق برای گروه‌های مختلف سنی و استعدادی در اجرای سومین دوره برگزاری این رویداد ملی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: سومین دوره برگزاری این رویداد فرهنگی درحال برگزار شدن است و این رویداد فرصتی برای شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های کانون‌های مساجد فراهم کرده است که باید بچه‌های مساجد از آن بهره‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور درخصوص استقبال از این رویداد توسط بچه‌های مسجد، گفت: سومین دوره این رویداد ملی امسال متمایزتر از سال‌های قبل برگزار شد و فعالیت‌های آن به شیوه خودجوش بود و بر این اساس توانایی کانون‌های مساجد در این طرح سنجیده می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: یکی از اهداف مهم این رویداد ایجاد فرصت برای شناسایی استعدا‌ها و ظرفیت‌های کانون‌های مساجد و کادرسازی نیرو‌های متعد و متخصص برای کشور است.

وی اظهار کرد: این طرح منجر به پویایی کانون‌ها و حضور فعال آن‌ها در عرصه رقابتی و بالارفتن توان و ظرفیت آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام
captcha