برگزاری محفل انس با قرآن ویژه سالگرد شهادت سردار دل‌ها در کرمانشاه
کد خبر: 4025247
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه سالگرد شهادت سردار دل‌ها در کرمانشاه

محفل انس با قرآن کریم ویژه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با حضور سیدجواد حسینی برگزار می‌شود.

ساحل سهیلی اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این محفل از سوی اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان تدارک دیده شده و با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم استاد سیدجواد حسینی همراه با قاریان ممتاز استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: ارج نهادن به ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی، عاملی برای احیای شعائر دینی در بین مردم و زنده نگاه داشتن هویت اسلامی در جامعه است.

سهیلی تصریح کرد: محفل انس یاد شده با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تبیین نقش قرآن در الگوگیری از سیره فاطمی و مکتب سلیمانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه اظهار کرد: مراسم مذکور در روز سه‌شنبه، ۱۴ دی‌ماه در محل دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

وی گفت: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برگزار می‌شود و از عموم مردم برای شرکت در این محفل دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha