راه‌یابی 19 کانون منتخب کرمانشاه به مرحله کشوری رویداد فهما
کد خبر: 4028276
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

راه‌یابی 19 کانون منتخب کرمانشاه به مرحله کشوری رویداد فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: ۱۹ کانون منتخب استان کرمانشاه جواز حضور در مرحله کشوری رویداد فهما را کسب کردند.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به کسب جایگاه چهارم استان در سومین رویداد ملی فهما، اظهار کرد: ۱۹ کانون منتخب استان کرمانشاه به رقابت کشوری رویداد فهما راه یافتند.

وی با اشاره به برگزاری نشست کمیته انتخاب در سه سطح مصاحبه با مدیران کانون‌ها، نشست کارشناسان ستاد استان کرمانشاه و نشست وبیناری با حضور ناظر ستاد فهما کشور، افزود: انتخاب و معرفی کانون‌های برتر استان براساس شاخص‌های عومی و اختصاصی در ۱۲ رواق و عرصه تخصصی انجام گرفت.

حجت‌الاسلام کلات‌پور با بیان اینکه سومین رویداد فهما از مهرماه امسال با شعار «به توان مردم» و در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق برگزار شد، گفت: کانون‌های مساجد استان کرمانشاه بر اساس امنتیازات احراز شده در رویداد فهما، برنامه‌های جنبی و ظرفیت‌های خود برای رقابت با سایر کانون‌های برتر استان‌ها به ستاد فهما کشور معرفی شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: کانون‌های منتخب در رواق‌های نور، همدلی، نمایش، کتاب، کارآفرینی، قلم، فیلم، سرود، رسانه، دانش، ترنج و رواق فن‌آوری انتخاب و به مرحله کشوری رویداد فهما راه یافته اند.

وی بیان کرد: ۵۷۵ کانون فرهنگی ــ هنری استان کرمانشاه در این رویداد مشارکت داشتند و با توجه به شاخص تشکیلاتی، مسجد محور و جذابیت برنامه‌های فرهنگی و هنری تعداد زیادی از کانون‌های استان کرمانشاه قابلیت حضور در این رقابت را داشتند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور اظهار کرد: انتخاب کانون‌های برتر از شهرستان‌های مختلف با نگاه تمرکز زدایی، عدالت محور و توجه به تنوع‌های قومی و مذهبی استان کرمانشاه انجام شده و کانون‌های منتخب راه یافته به این مرحله، از برترین و مؤثرترین کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان با قدردانی از زحمات ستاد استانی و اهتمام ویژه کانون‌های فهما کرمانشاه در سومین رویداد فهما، ارتقاء رتبه استان کرمانشاه از جایگاه ۲۹ در طرح ملی ایران قوی به رتبه ۴ کشوری را حاصل تلاش و روحیه مسجد محوری مجموعه ستاد استانی و فعالین کانون‌های مساجد دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و توان بالای کانون‌ها امیدواریم شاهد درخشش برترین‌های استان در مرحله نهایی سومین رویداد فهما باشیم.

انتهای پیام
captcha