برگزاری مسابقه کتابخوانی «بانوی نمونه» در کرمانشاه
کد خبر: 4028714
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

برگزاری مسابقه کتابخوانی «بانوی نمونه» در کرمانشاه

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س)، مسابقه کتابخوانی «بانوی نمونه» به شیوه مجازی توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه ویژه پرسنل (بانوان) و همسران کارکنان این سازمان برگزار خواهد شد.

بهزاد خدادادی معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «بانوی نمونه» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و به شیوه مجازی توسط این معاونت ویژه پرسنل(بانوان) و همسران کارکنان این سازمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه به شیوه مجازی و با هدف ترویج سبک زندگی فاطمی به‌منظور آشنایی با زندگی حضرت فاطمه(س) همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار خواهد شد.

خدادادی با اشاره به شیوه برگزاری این مسابقه، گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای توسعه و ترویج مسائل دینی به ویژه زندگی و سیره معصومین(ع) است و استفاده از این فرصت به ویژه بر دستگاه‌های فرهنگی واجب است.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی «بانوی نمونه» صبح روز یکشنبه ۳ بهمن‌ماه همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود و در پایان از ۱۰ بانوی برگزیده این مسابقه با اهدا هدایای ارزشمندی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha