برگزاری کنگره بزرگ سردار «صفر خوشروان» و ۷۵۰ شهید گیلان‌غرب
کد خبر: 4029612
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

برگزاری کنگره بزرگ سردار «صفر خوشروان» و ۷۵۰ شهید گیلان‌غرب

کنگره بزرگ سردار شهید «صفر خوشروان» و ۷۵۰ شهید شهرستان گیلان‌غرب ۴ اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

 کنگره بزرگ شهدای گیلان‌غرب

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به همت دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه گیلان‌غرب کنگره بزرگ سردار شهید «صفر خوشروان» و ۷۵۰ شهید گیلان‌غرب ۴ و ۵ اسفندماه سال‌جاری در این شهرستان برگزار خواهد شد.

محور‌های کنگره

این کنگره با محور‌های «شخصیت، اخلاق، منش، استعداد و خلاقیت‌ها و نبوغ سردار صفر خوشروان در انجام مأموریت‌های نظامی و سازمانی همچنین نقش فعالیت‌ها و رشادت‌ها و عملکرد شهدای گیلان‌غرب در مقاومت» برگزار می‌شود.

در این کنگره خاطرات رشاد‌ها و ایثارگری‌های شهید و همرزمان و نزدیکان او بازگو می‌شود. فرهنگ شهادت در جامعه و نقش آن در ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور، پرداخت به گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه، جایگاه و نقش روز مقاومت مردم گیلان‌غرب در اطلس دفاع مقدس و نقش بانوان گیلان‎‌غرب در دوران دفاع مقدس در این کنگره بررسی خواهد شد.

جشنواره به شیوه تخصصی و بدون محدودیت سنی برگزار خواهد شد و اقشار مختلف می‌توانند در این رویداد فرهنگی و علمی شرکت کنند.

ارزیابی آثار در سه سطح «رزمندگان، ایثارگران و همرزمان شهید صفر خوشروان، اعضای هیئت علمی و مدرسین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، معلمان و محققین آزاد و دانشجویان با ارائه مقاله و دانش‌آموزان با در نظر گرفتن رده‌های سنی و سطح علمی با ارائه دلنوشته‌ها، شعر و نقاشی» انجام می‌شود.

آثار باید در قالب مقاله، شعر، عکس، دل‌نوشته، نقاشی، انشاء و نشریه دیواری در رده دانش‌آموزی به آدرس الکترونیکی holy.defence.۱۴۰۰@gmail.com به شیوه عکس و فایل الکترونیکی ارسال شود.

انتهای پیام
captcha