تشکل‌های قرآنی در ایام دهه فجر نقش‌آفرین باشند
کد خبر: 4030463
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

تشکل‌های قرآنی در ایام دهه فجر نقش‌آفرین باشند

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به ایام پیش‌رو به ویژه دهه فجر، گفت: این روزها فرصت ویژه‌ای است تا تشکل‌های قرآنی نقش‌آفرین باشند و در این حوزه به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

پیمان سلیمی اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به لزوم تولید برنامه‌های فاخر قرآنی، اظهار کرد: امروز بیشتر از گذشته نیازمند تولید برنامه‌های فاخر قرآنی و ارائه آن به جامعه با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی هستیم.

وی افزود: باید دستاورد‌های قرآنی را به نسل جوان امروز معرفی کنیم و در این راستا برنامه‌های فاخر قرآنی نیازی است که باید بدان پرداخته شود و جامعه قرآنی در این حوزه بسیار نقش‌آفرین است.

سلیمی با اشاره به ایام پیش‌رو به ویژه ایام دهه فجر، گفت: ایام دهه فجر فرصت ویژه‌ای است تا تشکل‌های قرآنی نقش‌آفرین باشند و در این حوزه به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: معرفی دستاورد‌های قرآنی و شناساندن فعالیت‌های قرآنی به نسل جوان یکی از اهدافی است که در این ایام باید به آن توسط دستگاه‌ها و نهاد‌های قرآنی پرداخته شود.

وی با اشاره به نقش نشست‌های تخصصی به ویژه در حیطه قرآنی، گفت: یکی از برنامه‌هایی که در ایام دهه فجر قصد داریم تا در قالب همکاری با دستگاه‌ها و نهاد‌های قرآنی استان بدان بپردازیم نشست‌های تخصصی قرآنی در حیطه سبک زندگی قرآنی است. برپایی نشست‌های علمی نیز در دستور کار اتحادیه قرآنی است.

سلیمی در پایان تصریح کرد: دستگاه‌ها و نهاد‌های قرآنی باید برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های قرآنی با یکدیگر همکاری و در این راستا به ارائه پیشنهادات و راه‌کار‌ها بپردازند.

انتهای پیام
captcha