تعامل اتحادیه قرآنی با مجموعه‌های توانمند حوزه فضای مجازی ضروری است
کد خبر: 4031670
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

تعامل اتحادیه قرآنی با مجموعه‌های توانمند حوزه فضای مجازی ضروری است

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: تعامل اتحادیه با مؤسسات و مجموعه‌های توانمند حوزه فضای مجازی ضروری است.

پیمان سلیمی اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به نشست با اعضای کارگروه فضای مجازی اتحادیه قرآنی استان، اظهار کرد: باید تعامل اتحادیه قرآنی استان با مؤسسات و مجموعه‌های توانمد در حوزه فضای مجازی و چند رسانه‌ای افزایش یابد و این امر در راستای اجرایی شدن سند قرآن و فضای مجازی انجام خواهد شد.

وی افزود: تعامل با مجموعه‌های توانمند در حوزه فضای مجازی مقدمه‌ای است برای ایجاد بانک اطلاعاتی مؤسسات و نهاد‌های قرآنی و ما امروز به تهیه اطلاعات جامع از مؤسسات قرآنی استان نیازمندیم.

سلیمی با بیان اینکه باید به سمت‌وسویی حرکت کنیم تا هر مؤسسه توانایی تولید محتوای قرآنی داشته باشد، گفت: توانمندی در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای قرآنی مقدمه اجرای سند قرآن و فضای مجازی است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: به توان مؤسسات در این بخش باور داریم و باید با بهره‌گیری از ظرفیت نهاد‌های قرآنی به گسترش محتوای قرآنی در بخش‌های مختلف کمک کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه برای رسیدن به نقطه مطلوب در این مسیر تمامی تلاش خود را بکار گرفته و اولین گام در این راستا تشکیل کارگروهی متخصص با حضور افرادی نخبه است که امیدواریم به نتیجه دلخواه برسیم.

انتهای پیام
captcha