خدمت‌رسانی رایگان کاروان‌های سلامت در بقاع متبرکه کرمانشاه
کد خبر: 4033370
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

خدمت‌رسانی رایگان کاروان‌های سلامت در بقاع متبرکه کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ برنامه شاخص به‌مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها خدمت‌رسانی رایگان کاروان‌های سلامت در بقاع متبرکه استان است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاهحجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به تدارک بیش از ۵۰ برنامه شاخص از سوی این اداره‌کل در ایام دهه فجر در استان، اظهار کرد: برنامه‌های اداره‌کل اوقاف کرمانشاه با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص اوقاف کرمانشاه در این ایام اجرای برنامه‌های محوری است که در بقاع متبرکه استان با حضور مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به‌ ویژه‌برنامه‌های قرآنی ایام دهه فجر، گفت: ۱۰ برنامه قرآنی به مدت ۱۰ شب پس از نماز مغرب و عشا با محور هر شب تلاوت ۱۰ آیه از قرآن و هدیه به روح امام راحل و شهدای انقلاب برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه به اجرای مراسم جشن آئین صبر و شکر در عصر روز پنجشنبه، ۲۱ بهمن در بقاع متبرکه شاخص استان اشاره کرد و افزود: در طول این ایام نشست‌های بصیرتی و برگزاری کاروان‌های شادی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان گفت: خدمت‌رسانی رایگان کاروان‌های سلامت در بقاع متبرکه استان که همراه با ویزیت و داروی رایگان خواهد بود از ویژه‌برنامه‌های اوقاف کرمانشاه در شب ۲۲ بهمن‌ماه است.

انتهای پیام
captcha