فراخوان پویش بین‌المللی «سپیدار» در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4033683
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

فراخوان پویش بین‌المللی «سپیدار» در کرمانشاه اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه از اعلام فراخوان پویش بین‌المللی «سپیدار» با موضوع مبارزه با ظلم و استکبار جهانی در کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اعلام فراخوان پویش بین‌المللی «سپیدار» در استان، اظهار کرد: پویش بین‌المللی «سپیدار» فراخوان ارسال عکس با موضوع مبارزه با ظلم و استکبار جهانی است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش باید عکس‌های خود را با موضوع «مبارزه با ظلم و استکبار» به صفحه اینستاگرام و گپ بچه‌های مسجد ارسال کنند. نکته مهم این پویش ثبت آثار ارسالی توسط شخص ارسال‌کننده است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور با اشاره به اینکه فاصله زمانی ارسال آثار به این پویش از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینستاگرام بچه‌های مسجد به نشانی @bachejayeemasjed.fahma و پیام‌رسان گپ به نشانی gap.im/fahma برای ارسال آثار خود اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان بیان کرد: بچه‌های مسجد بیش از هر زمان دیگری در برپایی ویژه برنامه‌های این ایام تلاش کنند همچنین با تولید محتوا در این مسیر نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام
captcha