کانون‌های مساجد اهرمی اثرگذار در فعالیت‌های فرهنگی کرمانشاه هستند
کد خبر: 4035933
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

کانون‌های مساجد اهرمی اثرگذار در فعالیت‌های فرهنگی کرمانشاه هستند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت و لزوم پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و نقش کانون‌های فرهنگی مساجد در این موضوع، بیان کرد: کانون‌های فرهنگی اهرم‌هایی اثرگذار در مباحث و فعالیت‌های فرهنگی استان هستند و باید از ظرفیت‌های این مراکز به درستی استفاده شود.

حجتالاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اهمیت و لزوم پرداختن به فعالیت‌های حوزه فرهنگی، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد با حضور جوانان توانمند و دارای تخصص در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند که یکی از بخش‌های فعالیت‌های کانون‌های مساجد که در بخشی وسیع انجام می‌گیرد در زمینه فرهنگی است.

وی با اشاره به فعالیت جهادی جوانان در کانون‌های فرهنگی مساجد، افزود: بچه‌های مسجد با تکیه بر توان و تخصص خود بدون اعتبار و هزینه مالی به فعالیت فرهنگی در کانون‌ها پرداخته و در بحث فعالیت‌های فرهنگی مستقل و در تمامی بخش‌ها پای کار بوده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی اهرم‌هایی اثرگذار در مباحث و فعالیت‌های فرهنگی استان هستند و باید از ظرفیت‌های این مراکز به درستی استفاده شود.

وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد با جذب جوانان و نوجوانان می‌توانند در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند بر این اساس فعالیت‌های فرهنگی در کانون‌ها حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد مظهر توسعه فرهنگ دینی با بهره‌گیری از ابزار فرهنگی و هنری هستند و مبارزه با هجمه‌های فرهنگی از رسالت‌های اصلی کانون‌های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان افزود: کانون‌های فرهنگی مساجد از مهم‌ترین مراکز فرهنگی برای پرورش استعداد‌های جوانان و تشکیل جبهه مقابله با هجمه‌های دشمنان و نماد خودباوری دینی و اتکا به توان جوانان انقلابی است.

انتهای پیام
captcha