خدمت‌رسانی جزو آموزه‌های دینی و فطری ما است
کد خبر: 4038631
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

خدمت‌رسانی جزو آموزه‌های دینی و فطری ما است

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر ضرورت خدمت همه جانبه به مردم محروم، گفت: خدمت‌رسانی جزو آموزه‌های دینی و فطری ما است.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست با پزشکان جهادی استان، اظهار کرد: خدمت‌رسانی جزو آموزه‌های دینی و فطری ما است لذا باید بدانیم، معصومین(ع) چه خدمات گسترده‌ای به مردم داشتند و این شئون حکومت است.

وی افزود: ضرورت خدمت همه جانبه به مردم محروم استان کرمانشاه مورد تأکید است و با خدمت به مردم می‌توان توازن را در جامعه ایجاد کرد و نمونه آن پوبش مؤمنانه مقام معظم رهبری است و چه میزان موجب دلگرمی مردم و وحدت رویه مسئولان را فراهم آورده است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: تمام کار‌های اساسی و جهادی کشور نشأت گرفته از تفکر مقام معظم رهبری است که مشکلات جامعه را شناخته و براساس آن مدیریت بی‌بدیل خویش را استمرار داده است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: حوشبختانه حضور گروه‌های در استان کرمانشاه خوب بوده است و این حرکت مردمی قابل تقدیر است و این حرکت، ترجمان فرمایش همیشگی مقام معظم رهبری است که «انقلابی فکر کنید، انقلابی عمل کنید و انقلابی به مردم خدمت کنید».

وی با اشاره به اینکه با امکانات موجود می‌توان عالی‌ترین مدیریت جهادی را ارائه کرد، گفت: ما امروز اسباب کار برایمان فراهم است و لذا برای نیل به آینده‌ای بهتر باید این امکانات را مدیریت کنیم و قدر بدانیم فرصت خدمت نصیب همه نمی‌شود و امیدواریم همگان موفق باشیم تا بتوانیم این سیره را ادامه دهیم و امروز ایران با تمام مشکلات یک قدرت بزرگ جهانی است و در دنیا تأثیرگذار است.

انتهای پیام
captcha