اعلام برنامه‌های ستاد فهما کرمانشاه برای ۱۸ اسفند
کد خبر: 4038894
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

اعلام برنامه‌های ستاد فهما کرمانشاه برای ۱۸ اسفند

تقدیر از کانون‌های برتر و فعال استان کرمانشاه و دیدار اعضای کانون‌های مساجد منتخب و فعال با نمایندگان، ولی فقیه از برنامه‌های تدارک دیده شده سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در کرمانشاه است.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه درخصوص برنامه‌های اعلامی از سوی ستاد فهما ویژه گرامیداشت ۱۸ اسفندماه، سالروز تأسیس کانون‌های مساجد، اظهار کرد: از برنامه‌های این روز تقدیر از کانون‌های برتر و فعال در استان‌ها و دیدار اعضای کانون‌های مساجد منتخب و فعال با نمایندگان، ولی فقیه در استان خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت بچه‌های مسجد، افزود: امروز با اتکای به ظرفیت‌های بی‌شمار مسجد، شاهد شکل‌گیری شبکه جوانان فعال و دغدغه‌مند در کانون‌های مساجد هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی از مزار شهدا و افتتاح کتابخانه در مساجد از تدارکات پیش‌بینی شده ویژه این ایام است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: از برنامه‌های محوری که به مناسبت سالگرد تأسیس کانون‌های مساجد پیش‌بینی شده به منظور توسعه فعالیت‌های بچه‌های مسجد است که کلید کار در این ایام زده خواهد شد و برنامه‌های متنوعی اجرایی و اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: باید از ظرفیت کانون‌های مساجد و اعضای آن استفاده شود همچنین استعداد‌های برتر بچه‌های مسجد را معرفی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون‌های مساجد در این ایام را ادامه فعالیت‌های مؤمنانه دانست و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و بسته‌های گوشت قربانی با همکاری بچه‌های مسجد بین افراد نیازمند از دیگر برنامه‌های سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در آستانه سال نو است.

انتهای پیام
captcha